maanantai 6. kesäkuuta 2011

Cappuccino



Tekee mieli cappuccinoo! :33 Okei nyt asiaan, saan todistuksen vasta huomenna :--D Apua, en malta oottaa enään. ♥ Keitin juuri kahvia ja tässä tulin juuri ulkoa. Käytiin kaupassa ja ostin Magnum Gold:in.


Namii♥:3

Haluun mennä nyt johkin, vois vaikka tiistaina tai huomenna sen jälkeen, kun olen hakenut todistukseni. ;3
Särkänniemeski pitäs käydä. :/


Mun painoindeksi on nyt normaalia alhaisempi, kun se oli vuoden alussa joku vaikea alipaino. Vähän muuttunu. ;o


Joku kiva jutska, jossa oli sellasta jauhoo sisällä. :3
Maksoi 0,30e.


Next Day:


Tänään ottelin hieman kuvia ulkoa. :33
Kerkesin hakeen todistuksenkin, ka oli 6,7. Petyin. :(
Mutta siinä oli koko 8 lukuvuosi, 
seuraava sitten paremmin.
Varsinkin, kun olen erityisluokalla ollut puoli vuotta jo, ja siellä kaikki on helpompaa ja olen saanut parempia numeroita. ;3





Mä haluun tollatteen! ♥ :))

1 kommentti:

  1. jos saan kysyä niin miksi solet erityisluokalla? D:

    VastaaPoista