perjantai 3. kesäkuuta 2011

Elu hakkama "elämä alkaa" (:


Nyt mun kesäloma on "tavallaan" alkanut, koska mulla oli niin 
huono olo aamulla, 
että en lähtenyt kouluun (hehhee:DD), joka olisi ollut viimeinen päivä ennen kevätjuhlia
Eli elämä alkaa! <;:

Todistuksen saan vasta seuraavalla viikolla. Keskiarvoksi jtn 7 tai 8:a. Sain edellisestä matikankokeesta 9 ja maantiedonkokeesta 7+, en muista ihan kaikkea ;3 Mutta noi oli viimeisiä kokeita.

En ole vielä paljoa miettinyt mitä kesällä tulen tekemään, 
mutta matkustelen Suomessa (ehkä menen ulkomaille), olen kavereitten kanssa, uin ja otan aurinkoa yms.


Minulla on mielessä yksi kesätyöpaikka, mutta kun en tiedä vielä saanko sen :/
Tuskallista odottaa, sillä tarvitsen rahaa, mutta onneksi minun synttäreitä(sukulaisille) ei ole vielä pidetty, vaikka ne oli maaliskuussa kylläkin :D

Tulin juuri suihkusta ja kerkesin ottaan jo muutamia kuvia... :-------D

 Pikkuveljen tutti, ryöstin sen muhhahahaa ;33

Novelle omena vettä (;:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti